Vi skaber værdi for vores kunder med skræddersyede løsninger til rengøring og vinduespolering, lange partnerskaber, vores dedikation til at værne om miljøet og vores fælles samfundsansvar.
Hos ProfilService leverer vores dygtige og engagerede medarbejdere Svanemærket rengøring og vinduespolering til over 450 virksomheder og kommuner.
Vi værner om dialog, enkelthed og gennemsigtige tilbud og tilpasser vores løsninger ud fra den enkelte virksomheds behov. Vi sikrer data og sporbarhed i alle vores løsninger.
Vores serviceteam sikrer en god opstart med de rette kompetencer til at løse specifikke opgaver. Vi er i nøje overensstemmelse med Arbejdstilsynets regler og har ordentlige løn- og arbejdsvilkår.
Vi måler og rapporterer på vores sociale indsats og udvikler løbende vores socialberegner for at skabe værdi for vores kunder og den næste generation.
Vi måler og indsamler data på al vores rengøring og vinduespolering. Det gør det muligt for os at levere nøgletal til vores kunder inden for scope 1, 2 og 3.
Læs mere om vores data og socialberegner her.
“Man kan roligt sige, at rengøring er meget mere end blot en service. Vores partnerskab giver mening og skaber en positiv socialansvarlig forandring, synlige resultater i kommunens faciliteter og sikrer sund trivsel for vores borgere og medarbejdere.”
Gwen Elizabeth Jensen
Faglig koordinator, Solrød Kommune
Læs flere referencer og cases her.
Vores drivkraft er at hjælpe mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Vi vil skabe værdi for både vores kunder, vores kollegaer, vores virksomhed og for samfundet.
Vi passer på hinanden og ser kvalitet som en grundlæggende standard. Det betyder, at vi ofte leverer mere end forventet. Vi har en flad organisationsstruktur, der gør det muligt at tilpasse os hurtigt og effektivt.
Vi er et forbillede i branchen for gode løn- og arbejdsvilkår i tæt samarbejde med 3F, Danske Service og Dansk Erhverv. Fordi flere kan mere sammen.
Vi har etableret kompetencegivende danskundervisning for vores medarbejdere ude hos vores kunder. Vi kalder det fokusforløb.
Med vores fokusforløb får vores medarbejdere grundig oplæring i de konkrete arbejdsopgaver. Samtidig bliver de indsluset på arbejdsmarkedet og får en ordentlig løn under de rette vilkår. Det er med til at give tryghed på arbejdspladsen.
Vi er tæt på vores kunder og nemme at komme i kontakt med. Vi har en stærk vilje til at hjælpe hinanden på tværs af organisationen. Vi bestræber os på at møde vores kunder hver 6. uge. Det sikrer løbende afstemning, proaktivitet og en dyb forståelse for kundens behov og forventninger. Vi har en kundefastholdelse på 95,3 %.
ProfilService A/S
Vallensbækvej 10 st.
2605 Brøndby
CVR: 30828240
Har du oplevet eller kendskab til en situation, vi bør kende til? Tryk på “ANMELD” for at komme til vores anonyme og sikre whistleblowerportal