Uggerly InstallationSamarbejde bygget på erfaring og tillid

Et velprøvet partnerskab fortsætter i nye rammer.

Uggerly Installation har over 100 års erfaring i byggebranchen, og med vækst følger nye og flere kontor- og lagerbygninger. Da virksomheden i december 2024 flyttede ind i egne lokaler i Glostrup, var det naturligt at tage fat i ProfilService. Samarbejdet havde tidligere fungeret godt i forbindelse med en lejeaftale i et større kontorfællesskab, hvor ProfilService stod for rengøringen. Erfaringerne derfra gjorde beslutningen enkel.

Opstart kræver forventningsafstemning og god ledelse

Hos Uggerly Installation var det Kasper Flindt, entreprisechef El, der havde dialogen i opstartsfasen. Det stod hurtigt klart, at ProfilService tog samarbejdet alvorligt fra begyndelsen. Afstemning af forventninger og tydelig kommunikation var afgørende for en god opstart. Der blev hurtigt fulgt op på justeringer og konkrete ønsker.

Kasper Flindt fortæller:

“Vi havde nogle synspunkter, og de blev taget seriøst. Det er vigtigt, at der bliver lyttet. I dag har min kollega Maj dialogen med servicelederne – og vi er godt tilfredse med kvaliteten og den daglige drift.”

Samarbejdet er i dag kendetegnet ved:

  1. Stabilitet og høj kvalitet
  2. En ærlig og gnidningsfri dialog
  3. At der tages ansvar og handles på feedback

 

Ansvarlighed, medarbejderforhold og ordentlighed

Det var vigtigt for Uggerly Installation at vælge en samarbejdspartner, der arbejder ansvarligt- både i forhold til medarbejdernes vilkår og den måde, driften bliver planlagt på.

“Det betyder noget, at ProfilService har styr på medarbejderforhold og tager hensyn til arbejdstider og lønvilkår. Det er jeg ikke sikker på, at alle rengøringsfirmaer gør” fortæller Kasper Flindt.

Hos Uggerly Installation spiller bæredygtighed en stadig større rolle – ikke mindst i byggebranchen, i dialogen med kunder og i udbud, hvor netop krav til arbejdsmiljø, klima, dokumentation og gennemsigtighed i en kompleks værdikæde vægtes højt.

“Vi forventer, at vores værdikæde – og dermed samarbejdspartnere, uanset om det er rengøring eller produktionsvirksomhed – lever op til vores krav om bl.a. kvalitet og ordentlighed. Det oplever vi, at ProfilService gør. Samarbejdet er et godt eksempel på, hvordan man balancerer kvalitet, pris, ansvarlighed og tillid – og skaber langvarige relationer.”

FAKTA: ProfilService leverer i dag daglig rengøring, vinduespolering samt en række tillægsydelser som gulvvask i lagerhallen, rengøring af skurvogne og indkøb af rengørings- og hygiejneartikler. Lokalerne dækker cirka 1.370 m² fordelt på kontor, lager og kælder.

Læs også...

Vores kundecase med Nilfisk

Vores kundecase med Institut for Menneskerettigheder