Del siden på de sociale medier –
Facebooklinkedin

 

Rengøring

Hos ProfilService udbyder vi kvalitetsrengøring – både når det drejer sig om små og store opgaver. Vores dygtige, engagerede og uddannede medarbejdere arbejder hver dag på at levere et godt stykke arbejde hos vores kunder inden for såvel den private som den offentlige sektor.

Vi tager os af mange forskellige typer rengøringsopgaver:

  • Kontorrengøring
  • Industrirengøring
  • Hovedrengøring
  • Møbel-, tæppe- og gardinrens
  • Gulvbehandling
  • Trapperengøring
  • Skole- og institutionsrengøring
  • Rengøring af idrætsanlæg
  • Rengøring efter håndværkere

Hos ProfilService arbejder vi ud fra din virksomheds behov og ønsker. Vi sammensætter et serviceteam, der netop har kompetencerne til denne type rengøring og som sammen med en fast leder – din virksomheds kontaktperson – anvender de mest optimale metoder, produkter og materialer.
Ønsker du et uforpligtende forslag til, hvordan vi kan hjælpe dig? Vi sætter gerne en rengøringspakke sammen, som dækker netop din virksomheds behov.

Kontakt Birgitte Hald på: 60 21 67 02.


Din garanti – for optimal service

ProfilService indførte i 2011 nye arbejdsprocesser. Det har optimeret vores arbejdsgange og sikrer, at vores kunder oplever en optimal service;

Vi har udviklet et frekvenssystem, som alle vores medarbejdere arbejder ud fra. Det vil sige, at rengøringsopgaverne inddeles i ugentlige, månedlige og kvartalsvise opgaver, hvilket sikrer en kontinuerlig og ensartet arbejdsgang og rengøring til rette tid. Dette system er din garanti for en grundig og veludført rengøring – hele vejen rundt, året rundt.

Indsigt i lige netop dit rengøringsbehov
Som ny kunde hos ProfilService får du ved opstarten et besøg af 2 inspektører. Den ene fungerer som din faste inspektør og den anden er vikarierende. Det betyder, at der altid – også ved sygdom og ferie – bliver gjort rent i din virksomhed ud fra en ekspertise og et kendskab til lige netop dit rengøringsbehov.

ProfilService har som den første virksomhed inden for rengøringsbranchen indført en bonusordning for vores inspektører. Den bliver målt på kundetilfredshed og kvalitet. Vi har samtidig uddelegeret mere ansvar til vores inspektører og positioneret dem som nøglepersoner i kontakten mellem ProfilService og kunderne. Vi kan mærke, at det giver inspektørerne et endnu større engagement og endnu mere proaktivitet.

Vi møder vores kunder i øjenhøjde og tror på, at vi gennem dialog skaber det bedste samarbejde. Vi evaluerer løbende vores opgaver og forventer, at du kontakter os, hvis du har spørgsmål eller ønsker.

Kontakt Birgitte Hald på: 60 21 67 02.