Socialberegner

Få indsigt i din virksomheds andel af ProfilService’s sociale og økonomiske gevinst med vores socialberegner. Et værktøj designet til at måle både den samlede samfundsmæssige gevinst og gevinsten hos den enkelte kunde.

Vi investerer i social ansvarlighed

Vi ønsker at hjælpe vores kunder med at understøtte deres rapportering som leverandør i deres værdikæde. Social ansvarlighed er vores styrke, fokus og hjertebarn, og vi påtager os gerne ansvaret for at være rollemodel i branchen.

Vi investerer i inklusionsforløb, god ledelse og indgår i partnerskaber, fordi vi ved, at det giver fast og meningsfyldt arbejde, øger sociale og faglige kompetencer og får mennesker til at føle sig værdsat og drømme.

Socialberegner

Vidste du, at minimum 20 % af vores medarbejdere til enhver tid kommer fra kanten af arbejdsmarkedet? Som kunde får du indsigt i, hvor stort jeres andel er og hvilken økonomisk og social værdi det har for jeres CSR-strategi

ProfilService data

Vores metode til at udregne

Vi udregner vores sociale og økonomiske gevinst gennem den anerkendte Grow-model, som måler ProfilServices samlede sociale bundlinje. Dertil har vi et datagrundlag på kundeniveau, som gør det muligt at levere resultater for større kunder, som har vores fokusmedarbejdere gående i virksomheden.

Vores sociale KPI’er er indskrevet i vedtægterne og er dybt forankret i hele organisationen og vi anser, at den vigtigste metode er forankret i vores kultur og mennesker.

I hverdagen er det vores ledelse og medarbejdere, der leverer den indsats, der skal til for at skabe en god arbejdsplads, trivsel og inklusion, som favner over 45 nationaliteter.

Sådan forbedrer og udvikler vi social ansvarlighed

Vores mål er inden 2026 at give en chance til mindst 200 personer fra kanten af arbejdsmarkedet. Det betyder, at vi fortsætter med at investere i lederudvikling, optimere vores løsninger og indgå partnerskaber med udvalgte kommuner.

Vi ønsker også at udvikle vores SPEAK-model: Sustainability, People, Empowerment, Action, Knowledge for at måle kvalitative resultater og se, hvordan vores indsats skaber impact over tid– f.eks. ved at reducere ensomhed, forbedre velvære og øge arbejdsglæden.

Vi tror på, at flere kan mere sammen.

Læs mere om...

Vi vil fortsætte med at sikre, at vi har vores Svanemærke-certificering og Ren Garanti Plus, som er standarder, der rækker ud over lovgivningen.

Vores miljøberegner udregner, hvor i værdikæden og i hvilke scopes vores miljøpåvirkning belaster virksomheder, og hvordan vi kan bruge data til at optimere i vores værdikæde.