Referencer

Hos ProfilService tilbyder vi kvalitetsrengøring og en lang række andre opgaver til mange af de store kommuner på Sjælland, blandt andet Stevns Kommune, Holbæk Kommune og Slagelse Kommune, men også mange større virksomheder. Her kan du læse et udpluk af vores referencer og kundecases.

ProfilService kunder
ProfilService kunder
ProfilService kunder
ProfilService Nilfisk
dansk erhverv
ProfilService kunder

Høj grad af fleksibilitet

“Hos Nilfisk værner vi om langvarige relationer og den gode dialog, hvilket i dag er kernen i vores partnerskab med ProfilService.

Det er afgørende for os, at der er fælles forståelse for at kunne op- og nedskalere efter behov og en høj grad af fleksibilitet. Det kommer særligt til udtryk i, hvordan ProfilService hjælper os, selv når der opstår uforudsete opgaver eller flere ekstraopgaver – lige fra affaldssortering og afrydning efter kundebesøg i showroomet, møder og events. ProfilService er en del af os og formår at balancere mellem både “usynlig” og synlig tilstedeværelse.”

Thomas Mikkelsen

Facility Manager, Nilfisk

Solid forretningsforståelse

“Vi lavede en form for ‘play safe’ udbudsliste og tilføjede ProfilService som en ‘underdog’. Deres tilgang var en positiv overraskelse.

Vi blev mødt af professionelle med en solid forretningsforståelse og en aftale, der efter otte år stadig holder begge parter skarpe.

Aftalen omfatter ikke kun den daglige drift, men bygger også på social ansvarlighed og nære relationer.”

Anders Hansen

Facility Manager, Kopenhagen Fur

Dialog og struktureret tilgang

“ProfilService udviser en utrolig professionel ledelsesstil, og deres tilgang til at drive tværgående samarbejde med forståelse i forskellige kulturer er noget helt særligt.

Man mærker tydeligt, at dialog, en struktureret tilgang, og fokus på at sammensætte det helt rigtige team gør en forskel.

Man kan roligt sige, at rengøring er meget mere end blot en service. Vores partnerskab giver mening og skaber en positiv socialansvarlig forandring, synlige resultater i kommunens faciliteter og sikrer sund trivsel for vores borgere og medarbejdere.”

Gwen Elizabeth Jensen

Faglig koordinator, Solrød Kommune

Vidste du, at...

Vi har en kundefastholdelse på 95,3% og vægter lange partnerskaber?

Vi har etableret danskundervisning for vores medarbejdere ude hos vores kunder?