Vi tilbyder

Hos ProfilService tilbyder vi alt inden for rengøring. Vi leverer transparens data, og vi sikrer sporbarhed. Og så har vores medarbejdere gode løn- og arbejdsvilkår. Vi har årtiers erfaring og står for hele kontrakten med én fast kontaktperson uanset opgaven.

Svanemærket service

Vores virksomhed er Svanemærket certificeret, hvilket betyder, at vi har forpligtet os til at overholde de strenge miljøkrav, som Miljømærkning Danmark stiller, ud over de miljøkrav, der er fastlagt af lovgivningen

Vi tilbyder alt inden for rengøring og vinduespolering og skræddersyer vores løsninger ud fra den enkelte virksomheds behov. Vores kunder har én fast kontaktperson, og vi sikrer en god og sikker opstart.

Rengøring til virksomheder og kommuner

Vi er stolte af at tilbyde Svanecertificeret rengøring. Vores skræddersyede løsninger og dedikerede team sikrer effektiv rengøring og forbedret arbejdsmiljøet.
 
Vi skaber et rent arbejdsmiljø for vores kunder og der er gennemsigtighed i vores tilbud, tilpasset service og hurtig respons. Læs mere om vores rengøring her.
rengøring
Profilservice vinduespolering

Fokus på kvalitet og sikkerhed

Vi anvender de mest optimale metoder, produkter og materialer og lægger vægt på sikkerhed. Derfor udfører vi altid vinduespoleringsopgaverne i nøje overensstemmelse med Arbejdstilsynets regler.

Vores medarbejdere er uddannede, organiserede og professionelle vinduespolerere, som har mange års erfaring inden for faget. Læs mere om vinduespolering her.

Vi har årtiers partnerskaber til andre services

Vi har årtiers erfaring med at lette kontraktprocessen, uanset hvor mange services, vores kunder efterspørger.

Vi hjælper gennem vores samarbejdspartnere blandt andet vores kunder med affaldssortering, oprydning og vagttjeneste. Vi har foruden én fast kontaktperson også én faktura for nem administration og tæt dialog. Det er enkelt.

Læs mere om vores andre services her.

ProfilService data
ProfilService data

Data og sporbarhed

Vi måler og rapporterer vores sociale indsats og arbejder på at nedbringe vores Co2 aftryk. Vi udvikler løbende vores Co2- og socialberegner for at skabe værdi for vores kunder og den næste generation.

Vi giver vores kunder indsigt i CO2-besparelsen og den sociale impact, vi bidrager med.

Læs mere om vores data og socialberegner her.

Rengøring til virksomheder og kommuner

Vi er stolte af at tilbyde svanemærket rengøring. Vores skræddersyede løsninger og dedikerede team sikrer effektiv rengøring og forbedret arbejdsmiljøet.
 
Vi skaber et rent arbejdsmiljø for vores kunder med gennemsigtige tilbud, tilpasset service og hurtig respons.
Læs mere om vores rengøring her.
Rengøring

Fokus på kvalitet og sikkerhed​

Vi anvender de mest optimale metoder, produkter og materialer og lægger vægt på sikkerhed. Derfor udfører vi altid vinduespoleringsopgaverne i nøje overensstemmelse med Arbejdstilsynets regler.

Vores medarbejdere er uddannede, organiserede og professionelle vinduespolerere, som har mange års erfaring inden for faget. Læs mere om vinduespolering her.

Profilservice vinduespolering

Årtiers partnerskaber til andre services

Vi anvender de mest optimale metoder, produkter og materialer og lægger vægt på sikkerhed. Derfor udfører vi altid vinduespoleringsopgaverne i nøje overensstemmelse med Arbejdstilsynets regler.

Vores medarbejdere er uddannede, organiserede og professionelle vinduespolerere, som har mange års erfaring inden for faget. Læs mere om vinduespolering her.

ProfilService data

Vi måler vores indsats

Vi måler og rapporterer vores sociale indsats og udvikler løbende vores CO2e- og socialberegner for at skabe værdi for vores kunder og den næste generation.

Vi giver vores kunder indsigt i CO2-besparelsen og den sociale impact, vi bidrager med.

Læs mere om vores data og socialberegner her.

ProfilService data

“Hos Nilfisk værner vi om langvarige relationer og den gode dialog, hvilket i dag er kernen i vores partnerskab med ProfilService.

Thomas Mikkelsen
Facility Manager, Nilfisk

Læs flere referencer og cases her.

Vi har en høj kundefastholdelse

Vi er tæt på vores kunder og nemme at komme i kontakt med. Vi har en stærk vilje til at hjælpe hinanden på tværs af organisationen. Vi tilpasser os kunders behov og bestræber os på kundemøde minimum hver 6. uge. Det giver en løbende afstemning, proaktivitet og en dyb forståelse for vores kunders behov og forventninger. Vi har en kundefastholdelse på 95,3 %..

95,3%

ProfilService kunder
ProfilService kunder
ProfilService kunder
ProfilService Nilfisk
dansk erhverv
ProfilService kunder

Vidste du, at...

Vi har en kundefastholdelse på 95,3% og vægter lange partnerskaber?

Vi har et fokusforløb, der opkvalificerer vores medarbejdere?