Rengøring

Hos ProfilService er rengøring en del af vores kerneforretning. Vi tilbyder kvalitetsrengøring til virksomheder og mange af de store kommuner på Sjælland, blandt andet Stevns Kommune, Holbæk Kommune og Slagelse Kommune.

Svanemærket rengøring

Vores rengøring er Svanemærket, hvilket betyder, at vi følger kravene fra Svanemærket og stiller skrappere krav til os selv end de miljøkrav, som lovgivningen fastlægger.

Vi skræddersyer vores løsninger ud fra den enkelte virksomheds behov og sørger altid for en god opstart. Vi sammensætter vores serviceteam, så de har de rette kompetencer til at løse specifikke opgaver. Vi står for hele kontrakten og sørger for, vores kunder altid har én fast kontaktperson.

Vores mål er ikke kun at levere rengøringstjenester, men også at forbedre trivsel, sundhed og sikkerhed på arbejdspladserne.

Profilservice rengøring
ProfilService rengøring

Vi har en høj kundefastholdelse

Vi er tæt på vores kunder og nemme at komme i kontakt med. Vi har en stærk vilje til at hjælpe hinanden på tværs af organisationen. Vi bestræber os på at møde kunder hver 6. uge. Det sikrer løbende afstemning, proaktivitet og en dyb forståelse for vores kunders behov og forventninger. Vi har en kundefastholdelse på 95,3 %.

Vi leverer rengøring til virksomheder og kommuner

Vores dygtige medarbejdere fokuserer på at opbygge tillid gennem gennemsigtige tilbud og opstartsprocesser. De er gode til at tilpasse sig vores kunders specifikke behov. Vi er også kendt for vores evne til at handle hurtigt 24/7.

Vores erfarne ledere sikrer tæt kommunikation og pålidelig drift. Vi tilbyder hver kunde én fast kontaktperson og over 450 medarbejdere med relevant uddannelse. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår og leverer altid et rent og hygiejnisk arbejdsmiljø.

Vi stræber efter at efterlade et professionelt indtryk, der afspejler vores dedikation og engagement i vores arbejde.

ProfilService kunder

Samfundsansvar

Vi hjælper folk på kanten af arbejdsmarkedet.

Læs vores impact rapport for 2022.

Vidste du, at...

Vi har en kundefastholdelse på 95,3% og vægter lange partnerskaber?

Vi måler og indsamler data på al vores rengøring og vinduespolering?