Data

Vi arbejder med data og sporbarhed for at skabe transparens og reducere vores CO2-aftryk. Vi beregner social ansvarlighed og laver en impact rapport for at måle, justere og reducere.

Vi indsamler data

Vi er en rollemodel i rengøringsbranchen for gode løn- og arbejdsforhold. Udvikling og sporbarhed er nøglen til vedvarende partnerskaber – både hos vores kunder og samarbejdspartnere.

Vores Svanemærkning og fokus på kemi, el, vand og transport er vores konkrete tilgang til at reducere vores miljøbelastning.

Vi måler og indsamler data på al vores rengøring og vinduespolering. Det gør det muligt for os at levere nøgletal til vores kunder inden for scope 1, to og 3.

Vi beregner social ansvarlighed til egen og kunders rapportering. Vi tager samfundsansvar med fokus på at levere økonomiske nøgletal, social ratio og måle samfundsværdi.

ProfilService data
ProfilService data

101 medarbejdere fra vores inklusionsforløb har over de sidste tre år fået et fast og meningsfyldt arbejde. 

ProfilService data

Vi har haft 95 sociale ansættelser sidste år, som har skabt gevinst og værdi for samfundet.

ProfilService data

23,4 % af vores ansatte er borgere fra kanten ar arbejdsmarkedet.

ProfilService data

Vores socialberegner

Hos ProfilService er vi dedikeret til at forstå og forbedre vores sociale indvirkning ved hjælp af vores unikke tilgang til social beregning.

Vores socialberegner evaluerer økonomisk gevinst for samfundet og individuelle virksomheder på flere niveauer gennem vores interne model.

Vores arbejde understøtter vores fokus på mental sundhed, trivsel, mindske ensomhed og følge markedstendenser for at skabe reel værdi.

Vi tror på, at flere kan opnå mere sammen, og vores sociale formål er koblet til vores indsats. Vi vægter data og sporbarhed højt og vores socialberegner understreger vores engagement i at skabe meningsfuld forandring.

Profilservice impact rapport

Vores impact rapport

Vi præsenterer stolt vores klimaregnskab og CO2-aftryk som en del af vores engagement i miljømæssig bæredygtighed.

Som en Svanemærket virksomhed søger vi ikke kun at opfylde miljøstandarder, men også at øge dialogen med vores kunder om vores miljøpraksis og påvirke det positivt. Gennem gennemsigtighed og tillid ønsker vi at fortsætte med at arbejde mod en mere bæredygtig fremtid.

Vidste du, at...

Vi har en kundefastholdelse på 95,3% og vægter lange partnerskaber?

Vi har et fokusforløb, der opkvalificerer vores medarbejdere?