Hos ProfilService er rengøring og vinduespolering vores kerneforretning, og vi kan hjælpe med alt inden for Soft-FM-løsninger. Vores stærke netværk af partnerskaber gør os i stand til at hjælpe med enhver udfordring, vores kunder står over for
Hos ProfilService får vores kunder én faktura, én leverandør og én kontaktperson. Vi udformer og håndterer hele kontrakten for alle de forskellige services, vi leverer, og vi holder statusmøde hver sjette uge.
Vores partnerskabsrelationer går mere end 20 år tilbage, og alle har underskrevet og overholder vores adfærdskodeks. Vores driftschefer koordinerer opgaverne og står for den daglige dialog med vores kunder. Helt enkelt.
“Man kan roligt sige, at rengøring er meget mere end blot en service. Vores partnerskab giver mening og skaber en positiv socialansvarlig forandring, synlige resultater i kommunens faciliteter og sikrer sund trivsel for vores borgere og medarbejdere.”
Gwen Elizabeth Jensen
Faglig koordinator, Solrød Kommune
Læs flere referencer og cases her.
Vi er tæt på vores kunder og nemme at komme i kontakt med. Vi har en stærk vilje til at hjælpe hinanden på tværs af organisationen. Vi bestræber os på at møde vores kunder hver 6. uge. Det sikrer løbende afstemning, proaktivitet og en dyb forståelse for vores kunders behov og forventninger. Vores kundefastholdelse er 95,3 %.
Alle vores leverandører og samarbejdspartnere skal tilslutte sig vores adfærdskodeks, der omhandler menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og social inklusion.
ProfilService A/S
Vallensbækvej 10 st.
2605 Brøndby
CVR: 30828240
Har du oplevet eller kendskab til en situation, vi bør kende til? Tryk på “ANMELD” for at komme til vores anonyme og sikre whistleblowerportal