ProfilService Nilfisk

En særlig opgave med fokus på kundeoplevelse

– Oplevelsen skal vise den nyeste generation af rengøringsmaskiner i vores showroom

”Det kræver meget af en leverandør, når vi skal vise vores showroom frem for kunder. Man skal forstå, at vi stræber efter at give en unik kundeoplevelse, og sådan en opgave kræver løbende tilpasning, situationsfornemmelse og dialog udover det sædvanlige,” siger Thomas Mikkelsen, Facility Manager hos Nilfisk

Samarbejdet, som startede i 2016, tager udgangspunkt i Nilfisks specifikke behov for at finde en samarbejdspartner, som kunne løfte opgaven med rengøring og inkludere en bred vifte af forskellige servicetjenester til deres showroom. For os var det afgørende at finde en rengøringsleverandør, som ikke alene kunne levere rengøring på højt niveau, men også bidrage til at præsentere et ekstraordinært professionelt udtryk og en god kundeoplevelse.

Dialog og enkel tilgang – nøglen til succes

Hos Nilfisk værner vi om langvarige relationer og den gode dialog, hvilket i dag er kernen i vores partnerskab med ProfilService. Det er afgørende for os, at der er fælles forståelse for at kunne op- og nedskalere efter behov og en høj grad af fleksibilitet.

“ProfilService hjælper os, selv når der opstår uforudsete opgaver eller flere ekstraopgaver – lige fra affaldssortering og afrydning efter kundebesøg i showroomet, møder og events. ProfilService er en del af os og formår at balancere mellem både “usynlig” og synlig tilstedeværelse.”

Tilpasning – uanset hvem som leverer

De er også omhyggelige med at lytte til vores ønsker, men er samtidig gode til selv at komme med forslag, der kan forbedre vores drift og kundeoplevelse. Vi ser og mærker, at høj kvalitet er en standard, og at man arbejder som én enhed, også ved overdragelse ved f.eks. sygdom og ferieafløsning. Alle servicemedarbejdere er altid klædt godt på til opgaverne, hvilket giver os tryghed for leveringssikkerhed uanset hvem, der leverer på dagen.

Sikkerhed og inklusion – styrker partnerskabet

De skærpede krav til rapportering, med tanke på sikkerhed, sociale og samfundsmæssige gevinster, er en ny positiv udvikling i vores partnerskab. Helt konkret har Nilfisk fokus på at forbedre arbejdssikkerheden i forhold til de rengøringsmaskiner, som ProfilService anvender i deres rengøringsarbejde. ProfilService har dedikeret deres indsats i forhold til inklusion og sikrer bl.a. at mindst 20% af arbejdsstyrken til enhver tid består af medarbejdere fra kanten af arbejdsmarkedet.

“Vores initiativer taler ind i en vigtig dagsorden, som understøtter vores forretningsmål. At vi bl.a. har en fælles interesse i adfærdssikkerhed og inklusion af mennesker, giver mening” siger Jimmi Olsen, Marketing and Sustainability Officer hos ProfilService.